Pavimenti SPC, cunnisciutu per e so proprietà impermeabili, resistenti à l'usura è di bassa manutenzione, ùn richiede micca procedure di pulizia cumplesse. Tuttavia, l'impiegu di metudi scientifichi hè essenziale per prolongà a so durata di vita. Segui un approcciu in trè tappe: "Manutenzione quotidiana - Rimozione di macchie - Specialitàzpulizia "ed", evitendu i trappule cumuni:
Pulizia di basa di rutina: manutenzione simplice per impedisce l'accumulazione di polvere è sporcizia
1. Spolveratura cutidiana
Aduprate una scopa asciutta à setole morbide, una scopa piatta o un aspiratore per rimuovere a polvere è i capelli di a superficia. Fate una attenzione particulare à e zone propensi à a polvere cum'è l'anguli è sottu à i mobili per impedisce i graffi da l'attritu di a polvere.
2. Pulizia periodica di i pavimenti umidi
Ogni 1-2 settimane, asciugate cù una scopa umida ben strizzata. Si pò aduprà un detergente neutru. Dopu una asciugatura delicata, asciugate l'umidità residua cù un pannu asciuttu per impedisce à l'acqua di infiltrà si in i giunti di bloccaggio (ancu s'è SPC hè resistente à l'acqua, l'accumulazione prolungata d'acqua pò compromettere a stabilità di i giunti).
Trattamentu di e macchie cumuni: pulizia mirata per evità danni
Diverse macchie richiedenu metudi specifichi, aderendu à i principii fundamentali di "azione rapida + senza agenti corrosivi":
1. Bevande (caffè, suchju): Asciugate subitu u liquidu cù carta assorbente, poi asciugate cù un pannu umitu intintu in una piccula quantità di detergente neutru. Finite d'asciugà cù un pannu pulitu.
2. Grassa (oliu di cucina, salse): Diluite u detergente neutru in acqua tiepida. Inumidite un pannu, strizzate bè è tamponate delicatamente a zona affetta ripetutamente. Evitate di utilizà lana d'acciaio o spazzole dure per strofinà.
3. Macchie ostinate (inchiostru, rossetto): Inumidite un pannu dolce cù una piccula quantità d'alcol (sottu à 75% di cuncentrazione) o un smacchiatore specializatu per pavimenti. Asciugate delicatamente a zona, poi pulite cù acqua pulita è asciugate bè.
4. Residui d'adesivu (residui di nastro adesivo, colla): Raschiate delicatamente i strati d'adesivu di a superficia cù un raschietto di plastica (evitate i raschietti metallichi). Eliminate ogni residu restante cù una gomma o un pannu inumiditu cù una piccula quantità d'acitu biancu.
Situazioni di pulizia speciali: gestione di l'accidenti è prutezzione di i pavimenti
1. Sversamenti d'acqua / Umidità
In casu di versamentu accidentale d'acqua o di presenza di pozzanghere dopu u lavaggio, asciugate subitu cù una scopa asciutta o carta assorbente. Fate una attenzione particulare à e cuciture di i giunti per impedisce l'umidità prolungata chì provoca deformazioni o crescita di muffa nantu à i meccanismi di serratura (u core di SPC hè impermeabile, ma i meccanismi di serratura sò spessu à basa di resina è ponu deteriorassi cù l'esposizione prolungata à l'acqua).
2. Graffii/Abrasioni
Riempite i graffi minori cù una matita per a riparazione di pavimenti di u listessu culore prima di pulisce. Per i graffi più prufondi chì ùn penetranu micca in u stratu di usura, cunsultate u serviziu post-vendita di a marca per sapè ne di più nantu à l'agenti di riparazione specializati. Evitate di carteggià cù carta abrasiva (chì pò dannà u stratu di usura di a superficia).
3. Macchie Pesanti (Smaltu per Unghie, Pittura)
Mentre hè sempre bagnatu, tamponate una piccula quantità d'acetone nantu à un pannu di carta è asciugate delicatamente a zona affetta (solu per e piccule macchie lucalizate). Una volta asciutta, ùn raschiate micca cù forza. Aduprate un sverniciatore specializatu (selezziunate una "formula non corrosiva per pavimenti duri"), applicate cum'è indicatu, lasciate agisce per 1-2 minuti, poi asciugate cù un pannu dolce. Infine, sciacquate ogni residuu cù acqua pulita.
Idee sbagliate di pulizia: Evitate queste pratiche per prevene danni à u pavimentue
1. Pruibisce i detergenti corrosivi: Evitate l'acidu ossalicu, l'acidu cloridricu o i detergenti alcalini forti (detergenti per WC, detergenti per sgrassatura di cucina ad alte prestazioni, ecc.), postu chì questi dannighjanu u stratu di usura è a finitura superficiale, causendu scolorimentu o sbiancamentu.
2. Evitate u cuntattu direttu cù e temperature elevate: Ùn mette mai bollitori caldi, padelle, stufe elettriche o altri oggetti à alta temperatura direttamente nantu à u pianu. Aduprate sempre tappetini resistenti à u calore per impedisce a fusione o a deformazione di a superficia.
3. Ùn aduprate micca strumenti abrasivi: i cuscinetti di lana d'acciaio, e spazzole rigide o i raschietti affilati ponu graffià u stratu di usura, compromettendu a prutezzione di u pavimentu è rendendulu suscettibile à e macchie.
4. Evitate l'immersione prolungata: Ancu s'è u pavimentu SPC hè resistente à l'acqua, evitate di sciacquà cù grandi volumi d'acqua o di immergervi prolungati (cum'è lascià una scopa imbevuta direttamente nantu à u pavimentu), per impedisce l'espansione di l'umidità di i giunti di serratura.
Aderendu à i principii di "asciugatura delicata, prevenzione di l'accumulazione è evitazione di a corrosione", a pulizia è a manutenzione di i pavimenti SPC diventanu rimarchevolmente semplici. Questu approcciu preserva a so lucentezza superficiale massimizendu a so durabilità, rendendulu ideale per un usu à longu andà in ambienti domestichi è cummerciali.
Cuntattuinfurmazione@gkbmgroup.comper più dettagli nantu à i pavimenti SPC.
Data di publicazione: 06-ott-2025